Nazwa podmiotu publicznego: Centrum Usług Wspólnych w Lubinie

Status pod względem zgodności z ustawą: czesciowo_zgodna

Powody wyłączenia i nieprawidłowości:
  • niektóre zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości, ponieważ zostały opublikowane przed obowiązywaniem stosownych przepisów;
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji;
  • pliki wytworzone przez inne podmioty i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów nie są dostępne z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych;
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

 



Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu:

Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2022-12-14

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-12-14

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-05-01

Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Arkadiusz Tomczuk

Deklarację sporządzono na podstawie: wlasna

Nazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Logonet ul. Piotrowska

Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Mariusz Marszałek

Adres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: m.marszalek@cuw.lubin.pl

Numer telefonu do osoby kontaktowej: 725571004

Opis procedury wnioskowo-skargowej:

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.



Dostępność architektoniczna:

Do budynku Urzędu Miejskiego w Lubinie, w którym siedzibę ma Centrum Usług Wspólnych w Lubinie, dostępne jest od ul. Jana Kilińskiego wejście główne po schodach posiadające dwie poręcze przyścienne na zewnątrz budynku jak również w korytarzu wewnątrz budynku. Wejście usytuowane jest obok pełniącego dyżur portiera. Od strony ul. Michała Drzymały znajdują się odpowiednio oznakowane dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla samochodów dla osób niepełnosprawnych. Po wejściu do budynku Urzędu bezpośrednio z poziomu chodnika od ul. Michała Drzymały znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych z możliwością dojazdu wózkiem inwalidzkim na trzy kondygnacje. Korytarze i wejścia-wyjścia z budynku są odpowiednio oznakowane. Budynek Urzędu posiada, oprócz dwóch opisanych wejść, dodatkowo dwa tylne wyjścia ewakuacyjne z parteru na parking samochodowy obok budynku.



Aplikacje mobilne:

Dodatkowe informacje:

Deklarujemy chęć osiągnięcia wyższego poziomu dostosowania.